کیان جون من کیان جون من ، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

پسرم دنیای من

بدنیااومدن پسرگلم

1394/3/23 16:53
نویسنده : مامان زهرا
500 بازدید
اشتراک گذاری

پسرگلم روز94/3/23ساعت21.40 بدنیا اومدی

 

 

خیلی سخت بود اما شیرین خیلی خوشگل ونازی پسرمبای بای

 

 

animations of happy birthday balloon

محبتعکس بیمارستان عشقممحبت

 

 

 

وزن تولد سه کیلو و 400

 

قدت موقع تولد50و  یک سانت بودش عشقم

 

friend - emoticonswallpapers.com

 

اینم عکس روزهایی که زردی داشتیگریه

 

خیلی سخت بود خدا رو شکر زود گذشتخطا

 

 

40 روزگی بردیمت واسه ختنه.چه روز بدی بودعصبانی

 

ختنه کردنت دوبار شد کلی طول کشید.انقدر پشت در

 

مطب دکتر گریه کردم گریهکه داشتم از حال میرفتم

 

قربونت برم خیلی اذیت شدی رنگ به روت نمونده بودخطا

 

حتی الان با گذشت چند ماه از اون روز بازم وقتی

 

یادم میوفته کلی گریه میکنم و حالم بد میشهغمگین

 

پسندها (3)

نظرات (3)

مهسا امیدی
18 مرداد 94 22:26
سلام خوبي عزيز دلم؟ فروشگاه کارت شارژم ديدن کني یه بار فقط تست کن / باور کن لذت می بری خريد شارژ فوق العاده با تخفيف فوق العاده اگر لينکم کني خودم قوربونت ميشيم عزيزم www.sharjj.ir *** قوربت بشم لینگم کن ***** خرید شارژ عمده و ارزان www.sharjj.ir
پریسا
18 شهریور 94 13:34
سلام زهرا خانم مبارک باشه مادر شدنتون... وبلاگ فوق العاده زیبایی دارید. ممنون میشم اگه مطلب من رو توی این سایت لایک کنید..... http://www.niniaxs.ir/index.php/batajrobeh2/9006-2015-09-05-06-58-16
مامان حلما
20 مهر 94 2:01
مبارک خانوم انشالله زیر سایه پدر مادر باشه گل پس تقریبا هم سن سال حلمای منه
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم خاله جون