کیان جون من کیان جون من ، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

پسرم دنیای من

سونوگرافی.....

1394/2/23 18:06
نویسنده : مامان زهرا
433 بازدید
اشتراک گذاری

عکس های واقعی از جنین در شکم مادر

عزیزترنم امروز رفتم سونوگرافی

 

وزنت 2285 گرم شده

 

خدارو شکر همه چیز خوب بود

عکس های واقعی از جنین در شکم مادر

 

این روزها خیلی سخت شده

 

هم نفس کشیدنم هم غذا خوردنم

 

انقدر به معدم فشار میاد که

 

هر چی میخورم بالا میارم

 

تقریبا دو هفته ونیم مونده تا

 

به دنیا اومدنت،ثانیه شمار دیدنت

 

اغاز شده ،همه وجودم

 

دوست دارم پسر عزیزمبوس

پسندها (6)

نظرات (2)

فروزان(مامان بردیا جون)
14 تیر 94 1:22
زنان قبل از مادر شدن ،«پری» و پس از آن تبدیل به فرشته می شوند... حتما تا الان زایمان کردی عزیزم .... فرشته شدنت مبارک
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم عزیزم
فروزان(مامان بردیا جون)
19 تیر 94 0:12
مامان زهرای عزیز قدم گل پسرت مبارک باشه... حتما اینقدر درگیر اومدن این دوست داشتنی شدی که فعلا نمی رسی و بیای ... انشالا که خوب و خوش باشی در کنار پسر گلت... راستی اسم این شازده ی عزیز ما چیه؟؟!!
مامان زهرا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از لطفتوناسمش کیان هستش