کیان جون من کیان جون من ، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

پسرم دنیای من

اهای تموم زندگیم..........

1394/2/9 14:10
نویسنده : مامان زهرا
566 بازدید
اشتراک گذاری

Gif Animé Ange Gratuit

 

 

پسرم ...

 

ای تمنای لحظات تنهایی ام...

 

ای تجلی بخش رویاهای دست نیافتنی ام...

 

من به امید آمدنت روزها را شمارش میکنم.

 

آینده ام در دستان کوچکت جان میگیرد،

friend - emoticonswallpapers.com

 

 

پسرم...

 

ای شکوه روزگار جوانی ام

 

بهترین روزها را از خدا برایت خواسته ام،

 

اکنون تو یک موجود کوچکی در بطن مادر ،ریشه دوانده ای در جان و دلم،

 

من این عشق را با تکانهایت و تپشهای زیبای قلبت آبیاری میکنم.

 

 

مرد کوچک من...

 

روزی خواهد رسید که همچون سروی سربلند و استوار در مقابل چشمانم  قامت راست میکنی،

 

من...چشم انتظار آن روزهای شیرین هستم.

 

friend - emoticonswallpapers.com

 

پسرم...

 

ای جان مادر و ای عمر پدر

 

تو سر مایه ای،سرمایه روزگار و زندگی ما

 

موفقیت و سلامتت را همواره و در همه حال از خدواند خواستاریم

friend - emoticonswallpapers.com

 

جداکننده متن

هفته 33 پسرم

 

 

سلام به پسر عزیزتر از جونم

 

عزیز دلم این روزها خیلی سخت

 

میگذره،روزشماری واسه به دنیا اومدنت

 

خیلی سخت ولی لذت بخشه

 

 

الان در هفته33و3روز هستم

 

این وبلاگ و با تمام عشقم تقدیم

 

بهت میکنم

 

خیلی دوست داریم عزیز مامان و بابا

 

پسندها (7)

نظرات (3)

✿✿مامی پدرام فینگیل✿✿
9 اردیبهشت 94 15:03
سلام عزیز خاله،این اولین پیام وبلاگته که من واست میزارم عزیزم امیدوارم به سلامتی به دنیا بیای،همیشه تو زندگیت موفق باشی عزیز خاله اینم یه هدیه کوچولو از طرف خاله الهه اس،خیلی دوست دارم
فروزان(مامان بردیا جون)
9 اردیبهشت 94 22:53
عزیزم پیشاپیش قدمش برات پرخیر و برکت باشه... لحظات خوبی رو داری سپری می کنی که هیچ وقت دیگه حتی حاملگی های بعدی هم مثل اون تکرار نمی شه چون مزه هاش فرق می کنه... لحظاتت خوش با گل پسرت... به من و پسرم هم سر بزن
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم دوست عزیزحتما
کوچولو
9 خرداد 94 11:22
سلام خوبی انشا الله نی نی تون سالم وخوشگل به دنیا بیاد و من عمه محمد طاها هستم لطفا اگه قابل دوتستین به وبلاگ ما سر بزنید وبه محمد طاها رای بدید خیلی ممنون از لطفتون . اگر هم سر نزدید کد 178روبه 1000891010ارسال کنید خیلی ممنون مستانه جون