کیان جون من کیان جون من ، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

پسرم دنیای من

خرید سیسمونی!!!!!

1394/2/10 21:45
نویسنده : مامان زهرا
477 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

http://zibasaz.niniweblog.com/

 

بره ناقلا (5)

 

جشناینم تم سیسمونی گل پسریجشن

 

 

فندق مامان امروز واسه خرید سرویسسوال

 

چوبت رفتیم بازارو سرویست  و سفارش

 

دادمخندونک

 

کارتون بره ناقلا cartoon bareh nagola

 

 عزیزم تقریبا تمام وسایلتو خریدیمآرام

 

تو پست بعدی سیسمونی خوشگلتو میزارمخسته

 

پسر عزیزم من و تو ،در این مدت با مامان بزرگ

 

بودیم،چون بابات مأموریت بودش

 

تمام زحمت ما رو دوش مامان بزرگ بودش

 

مامان بزرگ زحمت کشیده هزینه سیسمونیت

 

و داده و رفتیم خرید کردیم

 

چند وقتیه پسر خوشگلم دارم خونه مون

 

رو درست میکنم تا برای اومدنت اماده

 

باشه

 

تو این روزها بابا مهدی حسابی زحمت کشیده

 

دستش درد نکنهمحبت

 

وقتی هم که بابا نبودش دور و اطرافیان

 

خیلی کمکم کردن

 

جا داره ازشون  تشکر کنم

 

تصاویر GIF کارتون

 

 

مامان عزیزم

 

 

فاطمه جون

 

 بهروز عزیز

 

ارزو جون

 

 

عمو حامد عزیز

 

محمد جواد عزیز

 

امیرمحمد عزیز

 

ایران دخت جون

 

خاله فاطمه جون

 

عمو مسعود

 

عمو وحید

 

زن دایی الناز جون

 

از همگی ممنونم

 

پسندها (6)

نظرات (1)

✿✿مامی پدرام فینگیل✿✿
11 اردیبهشت 94 23:10
مبارکه نفس خاله